Få overblik i Mit Topdanmark

✔  Se din dækning, pris og selvrisiko 

✔  Se, hvornår og hvordan du betaler

✔  Anmeld og følg dine skader

✔  Giv andre fuldmagt til dine forsikringer

Kontakt os

Bestil et opkald

Kom igen i morgen – så kan du bestille opkald.
Indtil da har du disse muligheder:

Akut skade – døgnet rundt:

Ring 70 11 33 11
Anmeld online

 

Brug for en forsikring?

Bestil tilbud

Du kan også sende os en besked via hjemmesiden: 

Gå til 'Send besked'

Nyttige numre

Anmeld skade
70 11 33 11
Vejhjælp - DK
44 74 73 72
Vejhjælp - udland
+45 38 48 89 82
Kundeservice
70 13 13 37
Rejsehjælp
44 74 50 00
Fritidslandbrug
44 74 71 12
Liv og pension
44 74 70 07
Sundhedssikring
44 74 70 03
Behandlingssikring
44 74 70 99
Lønsikring
44 74 35 50

Her finder du adresser og åbningstider for vores salgscentre:

Fyn og Jylland

AdresseÅbningstider i salgscenter
HerningØstergade 45
7400 Herning
Mandag til torsdag kl. 10-16, fredag, kl. 10-14
OdenseOve Gjeddes Vej 35
5220 Odense SØ
Mandag til torsdag kl. 10-16, fredag kl. 10-14
Viby JKongsgårdsvej 28
8260 Viby J
Mandag til fredag kl. 8-16
 AabenraaMadevej 17, 2. sal
6200 Aabenraa
Mandag til torsdag kl. 10-16, fredag kl. 10-14
 AalborgVisionsvej 51
9000 Aalborg

Mandag til torsdag kl. 10-16, fredag kl. 10-14

 

Sjælland

AdresseÅbningstider i salgscenter
BallerupBorupvang 4
2750 Ballerup
Mandag til torsdag kl. 8-16.30, fredag kl. 8-16
KøgeTorvebyen 2, 1. sal, lejlighed 4
4600 Køge
Mandag til torsdag kl. 10-16, fredag kl. 10-14

Hos Topdanmark vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os. Din sag vil blive behandlet i kundeklageafdelingen, som hører under Topdanmarks Koncernsekretariat. 

Send et brev eller en e-mail til os

Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling. Beskriv venligst:

  • Hvad er du utilfreds med?
  • Hvorfor er du utilfreds?
  • Hvad foreslår du, at vi gør?

Det en god idé at vedhæfte:

  • Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
  • Breve, du har fået fra os i sagen

Send klagen som post eller e-mail til:

Topdanmark
Att.: Kundeklager
Borupvang 4
2750 Ballerup

Vi behandler din klage hurtigt

Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig en anerkendelse af klagen inden for 3 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt. Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Hvis du stadig er utilfreds

Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring.

Her finder du Ankenævnet for Forsikring

Hvis du er forbruger med bopæl i Danmark eller i et andet EU-land og har købt og betalt en forsikring online hos os, kan du også anvende EU-Kommissionens online klageportal.

Klage kan indgives her

Du skal huske at oplyse vores e-mail-adresse kundeklager@if you can read this, please update your browsertopdanmark.dk, hvis du bruger denne mulighed. Du skal være opmærksom på, at portalens eneste opgave er at sende klagen videre til det relevante nationale klagenævn.

Indberetning af kriminelle og andre alvorlige forhold

En whistleblower-ordning er beregnet til at håndtere kriminelle og/eller meget alvorlige forhold vedrørende Topdanmark. Fx:

  • Kriminelle forhold som fx overfakturering, svindel, bestikkelse, bedrageri, dokumentfalsk og lignende
  • Forhold vedrørende regnskabsføring, den interne kontrol og korruption
  • Forhold ved alvorlige brud på arbejdssikkerheden
  • Forhold, der har betydning for koncernen som helhed
  • Forhold, der kan have afgørende betydning for enkeltpersoners liv og/eller helbred

Læs mere om Topdanmarks whistleblower-ordning

Vi bruger kun dine oplysninger til at behandle dine forsikringer og til at holde dig orienteret om de produkter, vi og vores samarbejdspartnere tilbyder indenfor forsikring, bank og realkredit. Det gælder selvfølgelig ikke de oplysninger, vi har om dit helbred.

Derudover optages nogle af vores telefonsamtaler. Vi optager samtalerne for at kunne uddanne vores medarbejdere og hele tiden forbedre dialogen med vores kunder. Kun en begrænset kreds har adgang til optagelserne. Vi sletter optagelserne efter seks måneder.

Når du logger ind i Mit Topdanmark, kan vi selvfølgelig identificere dig, men oplysningerne om din brug af hjemmesiden vil blive behandlet fortroligt på samme måde som alle andre kundeoplysninger.

Cookies er små tekstfiler, som bliver gemt på din computer. De indeholder blandt andet oplysninger om, hvilke sider du besøger på internettet. Oplysningerne er anonyme og de afslører ikke din identitet. Det er kun Topdanmark-koncernen, der har adgang til oplysningerne.

Vores cookies kan ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer, og du bestemmer selv, om du vil tillade dem via menuen i din browser. Vær dog opmærksom på, at du kan få problemer med at logge ind i Mit Topdanmark, hvis du fravælger cookies.  

Læs mere om cookies

Derfor er Topdanmark det rigtige valg

  • Altid åbent 
    Få hjælp døgnet rundt - både i telefonen og på hjemmesiden

  • Hurtig erstatning 
    1 ud af 4 har pengene dagen efter anmeldelsen

  • Tilfredse kunder
    Tusinder af gode historier på Trustpilot siger det hele
Vi bruger cookies (herunder tredjepartscookies) for at huske dine valg, optimere hjemmesiden og måle trafikken generelt.
Ved at fortsætte på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores brug af cookies og om, hvordan du sletter dem.
× Luk